zondag 3 november 2013

Goede morgen,

Zondagmorgen, lekker een uur liggen lezen in bed, ik kijk nu naar buiten en denk dat het beter weer wordt vandaag, de zon wil iets doorkomen hier. Na zo'n grijze dag als gisteren is dit wel weer lekker.
Wel waait het meer. Misschien ga ik straks eens lekker uitwaaien.
Ik wil jullie de laatste kaart van de Magnolia dag laten zien die ik daar op een heel gezellige workshop heb gemaakt.



Het is een inklapkaart. Ik heb maar even 2 kanten gefotografeerd zodat jullie goed kunnen zien hoe de kaart in elkaar zit. Het lijkt heel moeilijk maar is eigenlijk heel gemakkelijk. 

Het papier is van Maja Design. De kerstboompjes heb ik zelf gemaakt van klei en met frantage bewerkt. De grote bloem is uit Karin haar webwinkel, de kleinere bloemen, bedeltje en hoekjes hebben wij cadeau gehad op de Magnolia dag. De bovenrand is mijn nieuwe kerst stans die ik daar gekocht heb. De parels heb ik ook zelf gekocht. het plaatje hebben wij ook cadeau gehad en het lint is van de markt.

Ik vind hem zelf heel mooi daar ik nog niet zo'n kaart gemaakt heb, ik ben er nog niet zo bedreven in, zoals vele van jullie wel, als ik zo de bloggen bekijk.
Ik bedank iedereen weer voor het bezoek aan mijn blog en wens jullie allemaal een fijne zondag en (werk)week. Lieve groet Hennie.

6 opmerkingen:

  1. Nou, dit gaat je anders ook prima af hoor, het is een heel mooie kaart geworden. Met allemaal mooie details om naar te kijken. Hier is het sinds een uurtje echt herfst weer, hagel, regen en wind, bah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor mams! Die boompjes doen het ook goed.
    Tot morgenochtend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en echt heel leuk dit model. Mooie details erbij en je hebt een juweeltje......complimenten.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gave en mooie kaart is dit en ook van mij de complimenten hier voor.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit apart,maar erg mooi.......lekker veel frutseltjes erop.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een super mooi kaart:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen