zondag 19 oktober 2014

De 3 dagen cursus met pensioen gaan  in Egmond zijn weer voorbij. Het hotel was fantastisch. De groep erg gezellig.
Het eten was heerlijk. Het weer was minder.
Het was veel praten.................af en toe wel eens te veel. Maar misschien komt dat omdat wij beide nogal nuchter ingesteld zijn. We komen het allemaal wel tegen.

Ik heb weer een mooi kaartje gemaakt vind ik zelf.

Het papier is van Maja Design. Bloemen en bedeltje uit Karin haar webwinkel. frantage, gaas, verschillende ponsen en het plaatje is uit Gerda's hobbyshop. Verder nog lint.

Ik bedank een ieder die mijn blog heeft bezocht en een reactie heeft achterlaten.
En wens jullie nog een fijne zondag en (werk)week.
Lieve groet Hennie

6 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een prachtig kaartje mams!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    Je hebt een pracht van een kaart gemaakt, mooie kleuren en plaatje en de bloementoef is super
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi is je kaart, Hennie! De cursus beviel dus, mooi zo. Als ik het goed begrijp ging het over omgaan met pensioen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inderdaad. Je hoort dus allerlei dingen kwa gezondheid, zorg, financiën vrijwilligerswerk etc. allemaal op het gebied van de 65 jaar.Het ging vanuit mijn werk. Partner mocht ook mee.

      Verwijderen
  4. wat een prachtige kaart Hennie, ik had hem al op Facebook gezien, maar hij is super.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen