vrijdag 9 augustus 2013

Nog eentje maar.....

Wat is het toch lekker weer zo, van mij mag het zo blijven tot eind november en dan met de Kerst sneeuw.
Maar ja, zo werkt het gelukkig niet dat we op commando kunnen bestellen. Ik denk dat het erg rommelig wordt dan, want iedereen wil ander weer.

De kindervakantie is bijna voorbij, jammer hoor, want dan zijn de leuke dingen ook weer afgelopen met de kleinkinderen. Dan hebben ze het weer druk met school en hun sport.
Maar we hebben genoten, heel veel leuks gedaan, van knutselen, winkelen met de meiden en lekker koken tot eindeloos lopen in het doolhof met de kleinzoon.

Maar ook nog een kaartje tussendoor gemaakt, nog een heel gewoon vierkant kaartje. Ik heb nog niet van die mooie stansen, maar ze zijn besteld en dan ga ik ermee stoeien, want ik wil ook graag weer meedoen met WLVC en je mag alle creaties maken behalve vierkant of rechthoekig.
Dus vandaar nu nog even iets gewoons zal ik maar zeggen.

Het papier is van my minds eye, de bloemen uit de webwinkel van Karin, parels op de beurs gekocht, lint van de markt, een stans is van marianne en een van spellbinders.

het plaatje van internet.
De volgende keer hoop ik een andere creatie te laten zien met mijn nieuwe stansen. 
Ik bedank een ieder weer die mijn blog heeft bezocht en een lief berichtje heeft achtergelaten.

Lieve groet Hennie

5 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je dat jammer vindt hoor, hier hebben we ook genoten van ons kleinkind, ze zijn nu op vakantie, wij gaan de laatste drie weken in voor we weer aan de slag moeten op school.
    Ik heb totaal geen inspiratie, komt wel weer.
    Andere dingen doen! Time out dus.
    Jouw kaart is werkelijk prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, het plaatje is super en je hebt er mooie lijstjes omheen gemaakt en..prachtig afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi mams! En je stansen zijn binnen hoor, dus je kan er bijna mee aan de slag.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw,wat een prachtige kaart enook je andere kaarten zijn erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Hennie, erg leuk gedaan met die mallen. Fijn dat je mijn volgster bent geworden, ik kom dus hier ook eens kijken en....ben ook gelijk jouw volgster geworden.
    Fijne week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen