zondag 19 januari 2014

Goede morgen

Ik vertelde het al, veel inspiratie, veel kaartjes.


Een jongenskaartje. Ik vond het matroosje zo'n schatje. Het papier is een restje. Bloemen heb ik zelf geponst, ik heb een stempel, touw, unicum, frantage en toch maar 2 roosjes en een passend bedeltje van Karin  gebruikt, al is het een jongetje. Houten rondjes van zeeman. Ik vind het zelf een stoer en toch lief kaartje geworden.
Ik ga nu naar onze zoon, lekker eten en wat klusjes voor hem doen.

Fijne zondag allemaal en bedankt voor de lieve berichtjes die jullie achterlieten.

Lieve groet Hennie

6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Hennie. Wat en super mooie kaart. Prachtig. Leuke materialen heb je gebruikt. TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi mams, prachtig papier heb je gebruikt!
    Tot morgenochtend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is te zien dat je inspiratie hebt, wat een supermooie kaart! Ook de gebruikte tinten vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schitterende kaart Hennie, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat vind ik dit een mooie kaart Henie en helemaal mijn stijl.
    super gedaan!
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen