donderdag 30 januari 2014

Sneeuw??

Dacht ik toch op de radio te horen dat er sneeuw aan kwam. Maar nee hoor, niet hier.
Toen dacht ik de zon breekt een beetje door, maar ook niet. Nou dan maar lekker bij de kachel blijven,
want ik vind het koud...........



Een gezellig kaartje met lente plaatje van internet, bloemen uit de webwinkel van Karin, wondgaas, lint, kant, pons van Lea Bilitys, deze heb in schaduw gedaan. doodle pons, en stempel. Het frame is van Marianne Design.
De foto is niet helemaal scherp vind ik, maar het weer was de afgelopen dagen ook zo donker, en dan is het zo moeilijk om kaartjes scherp te krijgen, al zet ik er ook een lamp achter, het helpt niets.

Allemaal weer bedankt voor de lieve berichtjes en nog een fijne week.
Lieve groet Hennie

7 opmerkingen:

  1. Zo, wat een MOOI ijzig kaartje! Prachtig, al dat wit en ijsblauw en de mooie afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie. Wat een prachtige kaart. Leuke mallen heb je gebruikt. Mooi plaatje. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer een beauty Hennie, ik vind hem supermooi, prachtig die zachte ijsblauwe kleur.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mams, mooie kleur. Laat de sneeuw maar lekker wegblijven hoor!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hennie,
    Wat heb je eem mooi kaartje in ijskleuren, lief plaatje en heel erg mooi met het lijstje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Hennie
    wat een prachtige kaart is dit en leuk met het kleine lijstje er op en in een mooie kleur uitgevoerd.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen