donderdag 13 maart 2014

Heerlijk weer

Wat is het genieten met dit mooie weer. Elk vrij uurtje zit ik lekker buiten bruin te worden.
Veel naar buiten nu, wandelen en lekker fietsen op onze nieuwe electrische fietsen, heerlijk.
Wat een genot, ik hoop dat het dit weekend nog even aanhoudt.

Hier dus een kaartje uit mijn voorraad, want van freubelen komt het nu niet met dat mooie weer.

.
Het papier is van Maja Design. Ik heb de hartjes rand gebruikt en nog wat doodle ponsen. Kant, veertjes, bloemen van Karin, frantage, plaatje van internet. pons met hartje en parels.

Iedereen weer bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.
Allemaal een fijn weekend en lekker genieten van het mooie weer,
Lieve groet Hennie



9 opmerkingen:

  1. Ja, het is heerlijk weer! Snap dat je er zo van geniet. De kaart is heel erg mooi! Heerlijk roze en mooi met de stans zo in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor mams! Geniet lekker van het mooie weer en jullie fietsen. Maarre niet te bruin worden hoor.....dan lijk ik zo wit naast je..hihi..
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Prachtige kaart heb je gemaakt, het plaatje is zó lief en ook de hartjesborder is erg mooi..lekker hé fietsen met een electrische fiets, ik heb er zelf ook een, geweldig..geniet van 't mooie weer, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb begrepen dat het weer kouder gaat worden dus geniet er morgen nog maar eventjes van. Je kaartje is schitterend Hennie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, ik vind hem zo ontzettend mooi met dit prachtige papier. Het plaatje komt zo ontzettend goed tot zijn recht. Heerlijk dit weer, ik probeer ook zoveel mogelijk te genieten van het mooie weer, als het even kan zit ik buiten mijn koffie of boterham te eten als mijn werk het toelaat. Kom je trouwens dit jaar weer naar de beurs in Venray?
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hennie,

    Wat een beauty van een kaart, lief plaatje en een mooie bloementoef.
    Het is nu alweer wat frisser buiten, maar toch nog heerlijk weer om te fietsen.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart Hennie en schitterend papier heb je gebruikt, wat perfect past bij het plaatje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Hennie :) So sweet and very pretty card :)
    Hugs.
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen