donderdag 6 maart 2014

Hoera.............

Vandaag is Karin jarig, ik zal niet verklappen hoe oud ze geworden is, want dat mag ik niet zo vaak zeggen van haar. Voor mij is zij nog jong, de jongste van onze 3 kinderen.
Ik heb natuurlijk een heel mooi kaartje voor haar gemaakt en dat kan ik dan nu laten zien want ze heeft hem zelf natuurlijk al bewonderd.



Een fijne verjaardag en dat had ze vast en zeker, lekker uit geweest met man en kinders, verwend door de kinderen met eigen gekochte cadeautjes. Dat is altijd het leukste. En vanmorgen hebben we in koor allemaal, ook broer en zus, voor haar gezongen. Nou wat wil je nog meer.

Het papier is van Maja Design, natuurlijk roze, daar houdt ze van, ik heb de mal van Joy gebruikt. Verder heb ik veertjes, bloemen van Karin, kant en lint gebruikt.  Het kaartje zelf is uit de mal van Go kreate.
Een aparte label met stempel.

Welkom aan mijn nieuwe volger Marleen, ik heb haar blog ook al bekeken en natuurlijk volger geworden, want Marleen maakt ook hele mooie creaties.
Alle anderen bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en voor de lieve berichtjes die jullie achter lieten.
Het gaat volgens de weerman heel mooi weer worden het weekend, dus we gaan ervan genieten.
Allemaal vast een heel fijn en mooi weekend,

Lieve groet Hennie.


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze zo verwend is en zeker ook door deze mooie kaart van haar mams! Prachtig gemaakt, Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie. Gefeliciteerd met je dochter. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Van harte gefeliciteerd met de jarige dochter..prachtige kaart heb je voor haar gemaakt, leuk dat ze hem mooi vond (natuurlijk !!) liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Karin Hennie en wat een supermooie kaart heb je voor haar gemaakt, hij is top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En in het echt is hij nog mooier mams! Dank je wel!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter Hennie en wat heb je een schitterend kaart voor haar gemaakt. Zulke mooie materialen en een lief plaatje, een toppertje hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via het blog van jou dochter hier gekomen en ben maar meteen volger geworden.Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is dit een super mooie kaart Hennie en lekker vintage.
    prachtig alles opgebouwd en het plaatje is werkelijk schattig.
    liefs an

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie nu pas deze beauty Hennie maar wil toch nog even zeggen dat ik hem wel supermooi vind!! En ik geloof direct dat hij in het echt nog mooier is zoals Karin schrijft! De liefde voor de hobby en je lieve Karin spat eraf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Hennie :)
    Happy birthday for Karen :)
    Very Beautiful card.
    Hugs.
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen