zondag 9 november 2014

Goede middag allemaal,

Ondanks het nog steeds mooie weer ga ik toch een kerstkaartje plaatsen.
Ik heb er al aardig wat in voorraad. Sommige kan ik nog niet plaatsen, want die zijn voor de kinderen. En het is niet leuk als Karin deze al op het blog zou zien. De andere kinderen kijken niet zo op mijn blog. Ik hou het voor haar nog even spannend.

Het papier is van Joy. Prachtig papier. Het plaatje van Gerda's Hobbyshop. Ik heb bloemen van Karin, Belletjes, sneeuwpons en sterrenpons gebruikt. Lint. Stempel. Ook heb ik doobadoo gebruikt en glitters.
Al met al vind ik het een mooi kerstkaartje om mee te beginnen.

Ik bedank iedereen die op mijn blog een berichtje heeft achtergelaten.
En wens jullie allemaal nog een fijne zondag en een fijne (werk)week.

Lieve groet Hennie

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie. Een heel leuk kerstkaartje,. Mooi plaatje en erg leuk gemaakt, met de mooie bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie....lang geleden maar hier ben ik weer eens om te zeggen dat ik je kerstkaart helemaal geweldig vind. Super gedaan zeg....het past allemaal perfect bij elkaar...prachtig.
    Fijne avond, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Je kerstkaart is prachtig, mooi plaatje en papier, erg leuk afgewerkt, ben benieuwd naar de rest..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart, prachtig plaatje en papier.
    Ben jou maar gauw gaan volgen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en weer tot in de puntjes verzorgd, Hennie, een prachtige wintersfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. According to Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason this country's women live 10 years more and weigh on average 42 pounds lighter than us.

    (By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret diet and EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "what"...

    CLICK on this link to reveal if this brief test can help you find out your real weight loss potential

    BeantwoordenVerwijderen