zaterdag 22 november 2014

Hoera

Mijn vriendin hoort nu ook bij de club van 65.
En voor haar had ik een prachtig kaartje gemaakt wat ik nu kan laten zien.
Zij was er heel blij mee.
Wij hebben een heel gezellig weekend gehad in de Eemhof.



Het papier is van Bo Bunny. Het plaatje van Gerda's Hobbyshop. Verder heb ik verschillende mallen gebruikt o.a. de vlindermal. Doobadoo. Doily. Bloemen en bedeltje van Karin. Lint en kant.
Een mooi geheel vind ik zelf.
Ik bedank jullie voor de lieve reacties die jullie achter gelaten hebben. En wens iedereen een fijn weekend.
Lieve groet Hennie

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie. Prachtige kaart heb je voor je vriendin gemaakt. Heel mooi plaatje en mooie combi mallen en papier. Leuk afgewerkt. Fijn dat jullie zo'n mooi weekend hebben gehad. Groeten Trijntje m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk plaatje, mooie mallen en een leuke label,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hennie, Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!
    Ook zo leuk het labeltje wat je uit de kaart kan schuiven.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Hennie,
    You make beautiful cards as usual :)
    I've enjoyed looking at your creations since I was here last.
    Hugs
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen