vrijdag 12 juli 2013

waar is het mooi weer?





Goede middag lieve bloggers,

Heerlijk met de kleinkinderen een dag naar het Zuiderzee museum geweest, maar waar was het mooie weer. Wij zijn zelfs begonnen met regen. Maar dat mocht de pret niet drukken, wij hebben een hele leuke dag gehad. En het is aan te bevelen het Zuiderzee museum. Wat is daar veel te zien en gelijk heel leerzaam.

Op mijn kaartje regent het ook maar ik vond het zo'n lief plaatje en een beetje toepasselijk, want het weer is hier nog prut.
Het papier is van Authentique serie spring, de bloemen weer van Karin haar webwinkel, daar is zoveel moois te koop, de nestabilitie Spellbinders, en de doodles van Unique.
Een leuk geheel toch?



Ik bedank weer de volgers die op mijn blog zijn geweest en wens iedereen een fijn week-end. Ik hoor net dat het mooie weer weer terugkomt. Heerlijk!

Lieve groeten Hennie.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,
    Het Zuiderzeemuseum is heel erg leuk, wij zijn daar jaren geleden ook geweest en heb daar toen die leuke wasknijpers gekocht..
    Je kaartje is heel lief, mooi plaatje en leuke dingen weer te zien..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje mam! En de meisjes hebben het superleuk gehad in het museum....krijg ik trouwens nog meer foto's te zien?? x Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn er ook al eens geweest en ik verheug mij er al op om op een goede dag met de kleinkinderen er naar toe...ze zijn nu nog wat te jong. Je kaartje is prachtig gemaakt,leuk plaatje, mooie details, een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben er ook eens geweest en het is zo leuk om allemaal dit van vroeger te zien.
    gezellig he om met je kleinkinderen te gaan.
    mooi kaartje heb je weer gemaakt en lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen