vrijdag 13 september 2013

Nog even...........

Ja, ik blijf nog even in de poppen sfeer. Wat was ze blij met haar poppen pakje (eigenlijk baby moet ik zeggen). Haar ogen waren een en al glinstering.
De hele dag moest ik haar helpen met haar baby's. Heerlijk zoals zij erin opgaat, en oma natuurlijk ook.
Wie weet wat oma nog meer op de naaimachine gaat naaien. Afwachten maar.
Voorlopig moet ik maandag weer aan het werk.

Dus nog even poppen sfeer...........


Ik had dit kaartje al een tijdje in voorraad liggen en weet niet meer welk papier het was, maar de bloemen en frutsels zijn weer van Karin, hoekpons, lint, plaatje van internet, papieren viltje. Het is niet echt een heel byzonder kaartje maar ik vond het plaatje zo vreselijk lief en toepasselijk op mijn lieve poppenmoeder kleindochter.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie hele leuke en lieve reacties op mijn blog. Heel leuk om allemaal te lezen.

Allemaal een heel fijn weekend.
Lieve groet Hennie



4 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,
    Wat leuk dat ze er zo blij mee was, je kaartje is schattig, mooie kleurtjes, lief plaatje..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje mams. Mara is vandaag weer de hele middag met haar kinderen in de weer geweest...ze heeft het zooo druk!!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, lieve kaart Hennie. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat ze er blij mee was! Genieten voor oma! je kaart is prachtig, mooi en nostalgisch is dat plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen