vrijdag 20 september 2013

Weekend.

Hallo lieve bloggers,

Lekker weekend, heerlijk, en het weer is lekker om te knutselen.
Gisteren met vrienden naar het Oude Ambachten en speelgoed museum geweest. Een unieke belevenis voor jong en oud. In Terschuur gemeente Barneveld. Een echte aanrader, helemaal met slecht weer.
Je kan je er de hele middag in vermaken. Mij hebben ze echt bij de poppenhuizen weg moeten halen. Dat vind ik toch zo leuk. Alles in miniatuur.
Zo iets dergelijks vind ik ook zo leuk om nog eens te gaan doen. Ik zou zoveel willen doen.

Nu mijn kaartje.............

Het papier is van Pion. Stans star of wonder, stans van gokreate. Stans van Noor. Frantage. bloemen, dennenappels, doodle stans. Goudgaas. Blaadjes van Marianne. Het plaatje is van Gerda 's hobby shop. En de bloemen natuurlijk van Karin
Ik vind het een mooi kerstkaartje gevonden.
Allemaal nog bedankt voor jullie lieve reacties.

Een heel fijn weekend allemaal, lieve groet Hennie.




8 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,
    Je kaartje is prachtig, mooi plaatje en mallen geruikt..super Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow mams, prachtig. Mooie kleuren!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie, wat een leuke kerstkaart. Heel erg leuk gemaakt, mooi plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kerstkaartje......een fantastisch mooi kerstkaartje zul je bedoelen. Wat een plaatje.
    Fijn weekend en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, prachtig! Heel mooi gedaan!
    Ja, poppenhuizen, die vind ik ook zo leuk, snap dus wat je bedoelt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie


    Wat een ontzettende mooie Kerstkaart heb je gemaakt, het ziet er supermooi uit!
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hennie , wat een prachtige kerstkaart met deze vintage afbeelding ! En wat een mooie stanzen heb je allemaal gebruikt .... Een plaatje om naar te kijken. FIJNE DAG ! Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kerstkaart met mooie details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen