zondag 27 oktober 2013

Heel gezellig.......

Heel gezellig heb ik het gehad op de  Magnolia clubdag, ik was als gast mee met Karin. Leuke workshops gedaan, heel veel tips gehad en nieuwe ideetjes opgedaan. Alleen inkleuren is niet mijn ding, het zal vast heel leuk zijn, en ik vind de plaatjes ontzettend leuk, maar toch.......................
Ook was de winkel van Duymelot aanwezig waar we lekker geshopt hebben. Ook waren er lekkere eigengemaakte hapjes, heerlijk.
De volgende keer gaan we weer hoor!


Dit keer heb ik toch weer een kerstkaartje.
Papier van Timcraft, echt gezellig kerstpapier. Mal van Go kreate, wondgaas, plaatje Gerda's hobbyshop, bloemen etc Karin, eigengemaakte kerststerren, gouden engeltje van Action, kantje.
Het is een beetje eenvoudig kaartje, vind ik, maar wel een heel gezellige.
Volgende keer laat ik de kaartjes zien die ik in de workshops gemaakt heb.

Iedereen weer bedankt voor de lieve berichtjes en allemaal nog een fijne zondag en fijne (werk) week,

Lieve groet Hennie.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Hennie, supermooi is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mams, het was zeker gezellig, volgend jaar weer!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Wat een prachtige kaart is dit weer, mooi met de Go Kreate mallen, het leuk plaatje en de mooie afwerking, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hennie , ik vond het erg leuk om jullie weer te zien afgelopen zaterdag !! Het was een super gezellige dag .... Ik vind je kerstkaart super mooi ! Wat een lieve vintage afbeelding. En je hebt de boom zo mooi laten overlopen in die takken. Fijne dag vandaag ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie en sfeervolle kaart! Inkleuren is ook niet mijn ding, maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee wat een prachtig kaartje en heerlijk dit nostalgische plaatje. Zo kom je gelijk in de kerststemming hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen