vrijdag 11 oktober 2013

Lekker weer om te ...................

Ja, het is heerlijk weer om te freubelen.
Het is alweer een week geleden dat ik een kaartje op mijn blog heb gezet. We hebben het dan ook erg druk gehad bij onze zoon, deze is zijn flat aan het opknappen en dan wil je natuurlijk helpen.
Maar deze is zo goed als klaar, dus nu is het weer tijd om te freubelen.
En het weer werkt lekker mee, toch?


Het is toch weer een kerstkaart geworden.
Ik heb er wel een aantal nodig, dus.......
Het papier is van Pion, verschillende stansen, stampendous, wondgaas, bloemen uit de winkel van Karin, plaatje uit Gerda's Hobbyshop, zelfgemaakt clay schilderij lijstje en doodle, denneappeltjes.

Ik wil de volgers die een berichtje achter lieten op mijn blog weer bedanken.
Een heel fijn weekend allemaal.

Lieve blog groetjes Hennie. 



5 opmerkingen:

  1. Erg mooi mams, het plaatje doet het goed met dit papier, super.
    XX. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    Mooie combinatie van plaatje en papier, leuk de bloemen en het lijstje, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooi papier en het plaatje is supermooi, wat een leuk geheel, erg mooi gemaakt Hennie.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, echte wintersfeerkaart, Hennie! Prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen