maandag 28 oktober 2013

Hier is er dan een....

Hallo allemaal,

Gisterenmiddag lekker even de kaarten afgemaakt die ik op de workshop van de magnolia dag heb gemaakt. Twee gingen er volgens een sketch. Een is een mooie klapkaart geworden. Ik laat jullie er vast 2 zien van de sketches. De rest volgt nog...


Het papier is van  Maja Design. De randen heb ik geinkt. Het plaatje en de bloemen heb ik op de dag gekregen en alle andere dingetjes zoals de sterren ook. De bloemen zijn uit mijn nieuwe stans van Joy.  Het idee heb ik op de workshop opgedaan.

Het papier is van Maja Design, de bloemen, kant en vlindertjes weer van de workshop. De randen heb ik ruw gemaakt en geinkt. Het bedeltje is uit het winkeltje van Karin. Het idee van het kader waarin het plaatje geplakt zit heb ik opgedaan op de workshop.
Je knipt een vierkant, vouwt het in vieren, maak het weer open en vouw de 4 kanten naar binnen en rol deze om met een potlood. Plak ze aan de puntjes vast. 
Nog een doodle en parels geplakt en klaar is de kaart.
Ik bedank iedereen die mijn blog heeft bezocht en allemaal nog een fijne week.

Lieve groet Hennie.

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige mooie kaartenden je gemaakt en met prachtig papier.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Joke, wat een geweldige serie.
    Ik ben een volger van jou geworden, al jouw andere creaties zijn ook erg mooi.

    Nog een fijne avond.
    Hartelijke groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Wat zijn je kaartjes mooi geworden, leuk dat opgerolde vierkant, je moet dan toch ook inknippen denk ik ?? groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, alleen vouwen, dus een vierkant in vieren vouwen open doen en dan de punten weer naar binnen vouwen en dan de punten weer terug rollen, ik hoop dat je het begrijpt, ik vind het moeilijk om zo uit te leggen.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  4. Prachtige kaartjes mams! Vooral de onderste vind ik super, met de opgerolde randjes.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten Hennie, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee schitterende kaarten, bedankt voor de uitleg van het kadertje,'t geeft een heel leuk effect.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig mooie kaarten meisje ik vind ze echt super.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hennie , wat was het een leuke dag he afgelopen zaterdag ? En je hebt al 2 kaarten helemaal afgemaakt .... MOOI !! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen