zaterdag 21 december 2013

Goede morgen allemaal,

Ik heb nog een kerstkaart, het kan nog even, hij is al verstuurd naar een goede kennis die heel erg zulke kaarten waardeert.
Het is hier erg slecht weer, regen en met kerst hoort het eigenlijk wit te zijn, vinden jullie ook niet.

Dus maken we maar een witte kerst op de kaarten.
Het papier is bekend, ik heb er al vele kaarten meegemaakt. Het plaatje van Gerda's hobbyshop. bloemen en dennenappels uit Karin haar webwinkel, veel stansen gebruikt, kerststerren van clay. Lint, belletje.
En veel stampendous. Sinds ik van Sinterklaas een andere heater gekregen heb gaat het stukken beter.
De stampendous zit nu tenminste op de plek waar ik het hebben wil en niet overal elders, heerlijk.

Ik bedank iedereen weer voor de lieve berichtjes die achtergelaten zijn, altijd heel leuk om te lezen.
Allemaal een fijn weekend.

Lieve groet Hennie




6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart Hennie en inderdaad met kerst zouden er sneeuwvlokjes moeten vallen, maar nog beter dit sombere donkere weer dan kerst met zon, daar vind ik helemaal niets aan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie, Wat een prachtige kaart. Leuk met de glinsterende details. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje mams, ik vind de sterrenrand erg gaaf!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hennie,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, mooi papier, leuke border en weer super afgewerkt, hier ook regen wind, niks aan, wens je hele fijne kerstdagen,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hennie,

    Een mooie warme kaart, prachtig.

    Lieve groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen