vrijdag 4 april 2014

Daar ben ik weer............

Ik had even helemaal geen zin in kaartjes. Het weer was zo lekker, veel buiten geweest en gefietst.
Dus eigenlijk druk met van alles en nog wat.
En mijn inspiratie is ook even helemaal niets. Maar dat komt wel weer.
Ik heb nog een paar kaartjes in voorraad waarvan ik er eentje laat zien.

Het plaatje is van internet, verder heb ik een harten doily, vlinderpons, filmpons, bloemen van Karin, appeltje, kant, bedeltje Karin, lint gebruikt, het papier is van Maja Design.

Zondag wordt het spannend, wij gaan naar onze jongste kleindochter Mara kijken. Zij heeft de wedstrijd voor de halve finale wedstrijd voor de NK. Geweldig he, maar al wordt ze 1, 2 of 3de, of laatste, het blijft altijd ons toppertje.

Allemaal een fijn weekend en iedereen bedankt voor de lieve berichtjes op mijn laatste kaartje.
Lieve groet Hennie

6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Hennie. Mooi plaatje gebruikt en prachtige blauwe en witte bloemen! Ik vind het ook een heel leuk detail dat het vogeltje op het designpapier er achter staat.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, meid, helemaal gelijk heb je, hoor! Het is geen moeten tenslotte. En dit kaartje oogt ook heel lenteachtig! Mooi is het! Die inspiratie komt vast wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Lekker van 't mooie weer genieten, ik moet helaas binnen blijven, niezen, hoesten..tranende ogen, gelukkig is het nu wat beter weer voor mij..Spannend voor je kleindochter enne..je kaartje ziet er mooi uit, toppie gedaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hennie, fijn dat je zo genoten hebt van het mooie weer. Je laat in ieder geval weer een mooi kaartje zien en die inspiratie....die komt wel weer.
    Fijn weekend en zeker zondag, spannend,liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is schitterend Hennie, ik vind hem helemaal geweldig weer. Heel veel plezier vandaag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje mams! Erg leuk met de vlinders.
    Tot morgenochtend, liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen