vrijdag 11 april 2014

Geweldig,

Wat een spannende wedstrijd afgelopen zondag, wat een toppertje. Mara heeft het geweldig gedaan. Zij is 9de van de 28 meisjes geworden. Opa en oma zijn zo trots, waren we anders ook wel hoor.
Nog net niet door voor de finale, maar apetrots op deze prestatie.
Volgende jaar weer nieuwe kansen en wie weet.........
Zondag gaan we naar de oudste, Lenka,  kijken. Zij gaat voor de finale van de district wedstrijden.
We zijn heel benieuwd, spannend..................maar als wordt ze 1, 2, 3 of laatste, ze blijft onze topper!
Wat is het toch ontroerend om zo als opa en oma naar de wedstrijd te kijken, wat ben je dan superblij dat ze dat allemaal zo lekker kunnen. En heel dankbaar.


Nu even het kaartje,
Het papier is van Maja Design, bloemen van Karin, ponsen gebruikt lekker veel, kant, lint en een vlinder van clay lekker bewerkt met frantage, parels, plaatje van Gerda's Hobbyshop.

Afgelopen maandag vreselijk gevallen met de fiets, aangereden door een andere fietser.
Ik viel heel hard met mijn hoofd op de asfaltweg. Ik dacht even dat mijn hoofd in tweeën ging. Maar ik ben nu een paar dagen verder en ik mag echt van geluk spreken dat ik er niets aan over gehouden hebt. Buiten een wat beurs gevoel. Ik heb vast een engeltje op mijn schouder gehad.
Ik bedank iedereen voor de lieve berichtjes en allemaal een heel fijn weekend toegewenst.

Lieve groet Hennie.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje mams!
    En ik hoop wel dat je morgen komt hoor naar Beverwijk, want zondag ben je te laat....!!!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat genieten toch dat je kleindochters zo ontzettend goed zijn in het turnen, wat zullen jullie trots zijn, top. En jeetje wat schrikken zeg dat je zo gevallen bent, je hebt inderdaad een beschermengeltje, je moet er toch niet aan denken hoe het af had kunnen lopen pffff ..... je kaart is weer een beauty als altijd Hennie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hennie,
    Dat is mij ook eens overkomen dat ik van de fiets werd gereden door een andere fietser, wat kun je dan hard vallen, gelukkig is het goed voor je afgelopen..trotse opa en oma op jullie kleindochter(s)..en je kaartje is een plaatje, wat heb je alles weer mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een supergoed gevoel voor opa en oma als je kleindochters zo goed scoren bij het turnen!! Ze zijn ook super gemotiveerd als ik dat zo zie bij Karin op facebook! Geniet er lekker van Hennie en wees jij maar apetrots!! Je kaartje is weer heel mooi gemaakt, lekker veel details en prachtig verwerkt! Dat was wel even schrikken denk ik zo....wat heb je een geluk gehad....maar niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Hennie
    wat een gedoe zeg en wat fijn te lezen dat het goed is afgelopen voor je.
    je kaart is heel mooi en lekker vintage meisje.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen