zondag 20 april 2014

Wat vliegt de tijd,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op mijn blog ben geweest. Maar vinden jullie ook niet dat de dagen te kort zijn. Ik weet niet wat het is maar ik kom er gewoon niet toe op dit moment. Kaartjes maak ik ook even niet, te weinig inspiratie, of het zonnetje lokt me teveel. Uit de wind in de zon op mijn balkon, heerlijk.
Maar nog even, over 3 maanden ga ik met pensioen en heb ik lekker alle dagen de tijd, heerlijk.
Vorige week naar onze oudste kleindochter wezen kijken, zij had een wedstrijd voor de regio zoals ik al eerder vertelde.
Ze heeft zo schitterend geturnd en is 3de geworden. Ze stond met een bic smile op het podium, geweldig.
Wat ben je dan trots als oma en heb je moeite om het droog te houden.
Twee kleinkinderen die zo goed kunnen turnen, apetrots zijn we.
Op de kleinzoon ook, hoor, zijn tijd komt nog!

Aankomende vrijdag ga ik samen met mijn zoon, nicht en haar dochter 5 dagen naar Berlijn.
Ik ben met mijn zoon al eerder daar geweest, maar het is zo'n schitterende stad met een eigen geschiedenis dat we dit maal met zijn viertjes nog een keer gaan. Ik kijk er erg naar uit.
Het is heel fijn ook met je zoon even iets echt samen te doen.

Ja en dan gaat mijn computer in de revisie en ben ik hem een aantal weken kwijt. Mijn schoonzoon gaat hem helemaal weer .....................updaten?? (geweldig he, zo'n schoonzoon) De computer zit af en toe vast, is heel langzaam dus even alles checken. Ik kan dus even niet meer jullie blogs bekijken etc.

Ik laat jullie nog wel een kaartje zien uit mijn voorraad.

Het papier is van Maja Design, ik heb veel mallen gebruikt, een doily, parels, bloemen en bedeltje via Karin, lint en kant.

Ik bedank weer iedereen voor het bezoekje aan mijn blog en de lieve berichtjes die jullie achterlieten. Fijne dagen allemaal en ik meld me weer als de computer terug is,

Lieve groet Hennie

7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende mooie en vooral lieve kaart is dit Hennie, het plaatje blijft zo mooi en je hebt er zulk leuk papier bijgebruikt, Mooie details en uiteindelijk een prachtig geheel. Ik kan me indenken dat je trots bent op de kleindochter, en terecht hoor. Wat geweldig dat je met je zoon naar Berlijn gaat! Ik ben er nog nooit geweest maar staat zeker op mijn lijstje wat ik nog allemaal wil bezichtigen. In de tussentijd kan je schoonzoon mooi aan je computer werken zodat dat straks ook weel optimaal werkt. Veel plezier in Berlijn Hennie.
    Fijne Paaszondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk hoor, van het weer genieten als het mooi is. En fijn dat je over niet al te lange tijd kunt doen en laten waar je zin in hebt. Ik stop over vijf jaar pas, als mijn man met pensioen gaat. Maar je hebt wel tijd gevonden voor deze mooie kaart met prachtige details.Mooie zachte kleuren en een romantische uitstraling. Fijn Paasweekend nog! En veel plezier in Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk vooruitzicht, een paar dagen naar Berlijn en over 3 maanden met pensioen, fijn voor je Hennie. Je kaartje uit je voorraad is geweldig mooi, een plaatje weer. En wat zal je inderdaad trots zijn op die twee meiden van Karin met hun geweldige turnprestaties.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje mams!
    Ik denk nog maar niet teveel na over je pensioen, zal erg stil worden op het werk, maar je hebt het verdiend hoor, samen lekker genieten met paps!
    En alvast veel plezier in Berlijn, maar ik spreek je vast nog wel voor die tijd...hihi!!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een plaatje van een kaart Hennie.
    hele mooie details en kleuren.
    heerlijk om er even tussenuit te gaan he? en Berlijn is een hele mooie stad.
    ik ben er eens geweest toen de muur er nog stond.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie,
    Mijn operatie staat gepland voor 10 juni ( één dag voor mijn verjaardag) de wachttijd was 9 weken i.p,v, 4 dus, dat was en is afzien.. Maar over een poosje hoop ik pijnvrij te zijn en weer goed kunnen lopen..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen